{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } }, "extraData": { "cd_userHashedEmail": "e3b0c44298fc1c149afbf4c8996fb92427ae41e4649b934ca495991b7852b855" } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

İptal ve İade Politikası

1.Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra dilerseniz 24 saat içerisinde, “Siparişlerim” bölümünden iptal etmek istediğiniz ürün için iptal talebi oluşturabilirsiniz.

2.Ürünü nasıl iade edebilirim ?

Yanlış ürün gönderimi, kusurlu ürün gönderimi gibi sebeplerden iade talebinde bulunmak isterseniz, bizlere 0850 532 7374 numaralı çağrı merkezimizden ya da WhatsApp Destek hattımızdan ulaşabilirsiniz.

3.İade işlemi kaç gün içerisinde yapılmalı?

Siparişiniz sizlere ulaştıktan itibaren yasal olarak iade süreci 14 iş günüdür.

4.İade edilecek olan ürünün kargo masrafları satıcıya mı alıcıya mı ait?

İade sürecinde kargo masrafları tarafımıza aittir.

5.İade edilen ürünün ödemesi tarafıma ne zaman ulaşır?

Ürün sorunsuz bir şekilde tarafımızdan teslim alındıktan sonra 3 iş günü içerisinde para iadesi yapılmaktadır.

6.İade edilen ürünün hangi adrese gönderilmesi gerekir?

İade edeceğiniz ürünleri Mithatpaşa Mahallesi, Selanik Bulvarı, İstanbul Caddesi No: 11 Kemerburgaz Eyüp / İstanbul adresine gönderebilirsiniz.

7.Teslimattan kaynaklanan problemlerde iade süreci nasıl işliyor?

Özel kargo firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda zarar Altınmarka tarafından telafi edilir.

Zarar görmüş paket durumunda;

Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.

Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.

Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda tarafımıza bildirilmelidir. Altınmarka, sizlere en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesi adına gönderim sağlayacaktır.

Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz olduğu durumda bizlere, 0850 532 7374 numaralı çağrı merkezimizden ya da WhatsApp Destek hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.

Bu ürün stokta olduğunda, posta adresinize bir bildirim göndereceğiz.